Блог Новостите в Инстаграм

Новостите в Инстаграм

         1. Скриване на броя харесвания

След като през май 2019 г. Инстаграм започна да тества скриването на хареванията под публикациите в Канада, социалната мрежа предоставя тази възможност на още потребители. Компанията разширява теста си за скриване на лайковете в още шест държави – Ирландия, Италия, Япония, Бразилия, Австралия и Нова Зеландия. Тестът започва от Канада, където лайковете на хората, включени в теста, са скрити по подразбиране. Те трябва да изберат опцията лайковете да се виждат публично, въпреки че самите те могат да виждат броя на лайковете на постовете си.

Новата опция скрива публичния брой харесвания на видеа и снимки във фийда в профилите на потребителите на сцоциалната мрежа. Първоначално Инстаграм обяви, че иска последователите да се фокусират върху съдържанието, което се публикува, а не върху броя на харесванията.

Разбира се, лайковете са се превърнали във фактически начин за определяне стойността на постовете на потребителите. Повече лайкове на даден пост показват, че той е по-впечатляващ  в сравнение с публикации на други потребители. Това може да повиши самочувствието на даден човек и да понижи това на друг. Например, ако публикувате селфи, което няма харесвания, чувството е ужасно. Може би публичното скриване на броя на лайковете,  ще позволи на хората да публикуват повече от съдържанието, което искат, отколкото снимки, които гарантират прилична ангажираност като снимки с храна или с бански костюми.

        2.  Електронна търговия

Електронната търговия пък изглежда като следващата логична стъпка за Инстаграм. Платформата бавно, но сигурно добавя нови функционалности и опции за бизнеса и крайните потребители.

Инстаграм започна  бета тест на нов стикер за лансиране на продукти в Инстаграм сторитата и опция за тагване при лансиране на нов продукт във фийда. Двете опции ще позволят на потребителите да получат напомняне за датата на пускане на продукта в продажба, да видят детайлите на продукта  и да направят покупка– всичко без да напускат Инстаграм.

Използвайки стикера за  лансиране на продукти в сторитата, брандовете ще могат да добавят стикер, посочващ датата на пускане на продукта, след което потребителите могат да натиснат, за да зададат напомняне. Ако изберат тази опция, на телефона им ще бъде изпратена нотификация (зависи от настройките на устройството), която ще ги информира, когато продуктът, от който се интересуват, е пуснат. Опцията ще позволи на потребителите да бъдат информирани за последните тенденции и съобщения от хората и бизнеса, които следват в платформата.

„В Инстаграм последните тенденции идват заедно в музика, изкуство, мода и други. Хората следват своите любими брандове и създатели на съдържание, за да бъдат в крак с тези тенденции и да откриват нови продукти. Брандовете и създателите се свързват с купувачи, които искат да имат тези продукти, в момента, в който са налични.“, посочват от компанията.

От Инстаграм отбелязват, че тази опция може да бъде особено полезна за колаборациите на инфлуенсъри с брандове, като се погрижи да ангажира потребителите в приложението, за да увеличи търсенето в рамките на общността. Потенциалът за тези партньорства е огромен, тъй като дава на инфлуенсърите ексклузивни права да използват стикера, за да информират последователите си.

На този етап новите тагове са тествани от малка група брандове в САЩ, включително Adidas, H&M, и Warby Parker. Инстаграм не представя подробности за цялостното представяне, но това е друга опция, която ще увеличи инструментите за електронна търговия на платформата и евентуално ще подпомогне изцяло нова опция, за онези, които искат да продават продуктите си онлайн.

За да поддържа своите нива на ангажираност и да продължи да стимулира нарастването на платформата, Инстаграм трябва да поддържа връзка с изявени създатели на съдържание и да гарантира, че те са в състояние да получат всичко, което което им е необходимо от инструментите на платформата.

Това важи с особено голяма сила за IGTV, която тепърва ще се развива и набира сила, за да стане основен конкурент на YouTube. Нужно е тези топ творци да продължат да публикуват, а и следващото поколение от влогъри да искат да изграждат свои присъствие и аудитория в платформата.

         3. @Creators

Ето тук е мястото на последната инициатива на Инстаграм – представянето на новия Инстаграм акаунт - @Creators. Компанията твърди, че това е мястото, където да научите какво е необходимо да бъдеш създател на съдържание от екипа в Инстаграм + творците, които ни вдъхновяват всеки ден“. Новият акаунт ще споделя съвети, трикове и уроци от експерите в платформата, както и официални актуализации на Инстаграм и информация за данни.

В идеалния случай, тази информация ще помогне на творците да разберат по-добре как да увеличат влиянието си в Инстаграм и да изградят своя аудитория в платформата.

IGTV е основен акцент, въпреки че към момента Инстаграм не дава яснота относно процесите на осигуряване на приходи от съдържанието на IGVT. Досега в  Инстаграм не е имало опция за получаване на приходи чрез платформата, въпреки че ръководителят на съдържанието и творческите партньорства Джъстин Антони сподели през април, че IGTV ще бъде първото място за приходи на компанията. Наскоро обаче той заявява, че платформата все още не е налице. Междувременно обаче хората могат да продължават да създават съдържание за нея.

Акаунтът „The Creators” специално отбелязва, че не може да помогне с верификацията, може би най-честият въпрос от желаещите да станат Инстаграм звезди. Ценна информация може да има и за брандовете, търсещи начин да подобрят присъствието си в Инстаграм от гледна точка на съдържание и подобряване на партньорствата с  инфлуенсъри.

Сподели: